//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my
Home » » Berburu traffic dengan mudah

Berburu traffic dengan mudah


Selepas jumaat tadi dan hari pun mula merintik,aku jadi malas hendak keluar membawa teksi,bolehlah aku update blog ini,apatah lagi semalam aku terjumpa satu blog yang cantik hiasanya,apalagi aku masuk blog tersebut untuk melihat kod css nya.(tak kan korang tak tau trik nak ceroboh blog orang lain...ini tidak di galakan) Aku ambil bahagian sidebar dan ku edit sikit untuk kesesuaian blog ini.

Ingat hari ini hendak posting cerita moto yang ku snap gambarnya tapi malas pula nak muat naik gambar dari camera ku.



Apa kata ku tulis tentang hendak uptraffic secara mudah,yang telah ku beritahu dalam post terdahulu.Nanti kalau ku tak ceritakan korang kata aku kaki kelentong pulak,kepada yang hendak berburu traffic tu ini caranya.
Kalau traffic macam ni hari-hari aku redah
                                                        
Mula-mula korang kena mendaftar di  Alphainventions.com dulu,kepada yang malas tu Klik di sini je
Setelah segala urusan pendaftaran semua selesai salin kod dan letak dalam blog korang.Agak-agak blog korang kurang traffic tekan je kod yang di letak dalam blog tadi,dan tunggu traffic ke blog korang...Wooo banyak Oooo

Mungkin ramai yang sudah tahu tentang trik ini,tapi apa yang kulihat tidak banyak blog-blog kita yang berada di situ.Traffic yang datang ke blog korang kesemuanya dari luar negeri itu kena maklum,dan kenapa aku tidak mengunakan lagi trik ini atas sebab tertentu.

Wasallam untuk kali ini,aku nak edit lagi blog ini pada bahagian komen pulak sebab terjumpa lagi satu blog yang bahagian komen di cantik kurasakan.
Dan tinggalkan komen kalau korang telah berjaya dengan trik ini.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome