//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my
Home » » Tentang aku dan Blog ini

Tentang aku dan Blog ini

Sebagai seorang pemandu teksi,banyak waktu ku  habiskan di jalan raya dan bertemu dengan berbagai ragam kehidupan manusia.Jadi aku tidak dapat hendak update blog ini selalu.Aku pulang kerumah dalam jam 8malam,dalam pukul10 hingga12 malam baru aku mengadap monitor ini,selalunya aku akan menggunjugi sahabat yang meningalkan jejak di blog ini,melihat-lihat cerita yang menarik.

Kebiasaanku mengunjungi blog yang meningalkan jejak di blog ini dengan mengelidah setiap inci blog tersebut.Aku tidak suka,pergi ke sesebuah blog,tinggalkan jejak dan berlalu,tanpa melihat entri2yang terdahulu.

Mungkin ada sesuatu yang berguna untuk di jadikan pedoman kehidupan di dalam sesebuah blog itu kalau kita rajin menggelongkarnya.

Ada sesetengah shabat blog hanya memburu traffic di blog masing-masing dengan pergi keseberapa banyak blog untuk meningalkan jejak tanpa membaca entrinya..Bagiku cara begitu tidak akan dapat traffic yang banyak mungkin dalam 100 ke 200 shaja.

Sebenarnya ada satu trik yang boleh menambah traffic sehingga ribuan orang memasuki blog kita yang pernah ku gunakan dahulu,skg.aku tidak mengunakanya lagi

Aku juga tidak mengunakan blog sebagai sumber pendapatan,berapa sangatlah duit iklan yang boleh dapat kalau 00.005 sen setiap klik,itupun kalau ada yang sudi nak klik.

Ini sahaja posting ringkas kali ini,akan datang mungkin posting yang gempak sikit kerana tadi dapat snap gambar prototaip moto 100% ciptaan anak tempatan yang jimat minyak 100 km 00.00 liter minyak.
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome