//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://mytaxiklia.blogspot.my
Home » , » Penampilan baru dari blogger sudah tersedia

Penampilan baru dari blogger sudah tersedia

Salam semua pembaca blog aku dan teksi.
Setelah beberapa hari tidak membuka blog,selepas aku kehilangan semua pengikut aku akibat kecuaian aku sendiri.Bertanyakan diruang  Help forum juga tidak dapat membantu kerana jawapannya adalah "ruang yang terpadam tidak boleh dibuat asal"

Dengan jawapan itu maka blog ini sudah tiada pengikut,jika yang sudi boleh menjadi pengikut baru diblog ini.

Penampilan baru dari blogger sudah tersedia,itulah kejutan yang aku perolehi hari ini ketika membuka blog.
(boleh baca disini untuk info lanjut penampilan-baru-dari-blogger.)
Agak kekok sedikit pada permulaanya,kerana ia benda baru kerana sudah terbiasa dengan yang lama.



Penampilan kali ini lebih menarik dan senang di gunakan


Ruang menulis artikel juga lebih besar dan penanda label juga menarik kerana lebih jelas.
Hanya satu permasaalahan disini yaitu ketiadan ruang edit templat.
Kepada blogger yang suka edit templat seperti aku,membuatkan penampilan baru ini tidak bermakna.
Aku sudah menghantar maklumbalas kepada pihak google,sebagaimana yang diminta dari pihaknya tentang permasaalahan ini.
Kepada blogger yang belum mendapatkannya tunggu jelah,pasti akan dapat juga nanti Penampilan baru dari blogger ini.

wasalam:joyiman
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome