//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » » Penghargan kepada semua pengikut blog ini

Penghargan kepada semua pengikut blog ini

Salam semua shabat
Nak cerita apa aku pun tak tahu,nak cerita tentang pengalaman seharian membawa teksi tiada yang menarik sekadar kisah yang sama sahaja.Nak tulis tentang kena tipu dah biasa kena tipu dengan penumpang,cam hari ini kena tipu lagi,tak banyak pun cuma RM17.40sen,cuma penat hantar dia,redah jem melekat2 lagi ,penat..penat.

Harini nak cerita tentang pengikut blog yang tidak di sangka-sangka,pengikut yang ke 84(tak ramai pun yang suka walau pun dah lama berblog al maklumlah pemandu Teksi)
Sebelum tu nak ucapkan berbanyak2 Terima kasih kepada yang telah sudi follow blog yang ntah apa-apa ntah ni.Penghargan korang semua kepada blog pemandu teksi cam aku ni memang ku hargainya.

Pengikut aku yang ke 84 ni,adalah teman seperjuangan semasa membawa teksi,tetapi di membawa teksi secara sambilan sahaja,perkerjaan sebenarnya adalah seorang Guru dan pakar komputer yang mengajar di kawasan Damansara ini.

Kepada cikgu Lan,Akhirnya jumpa juga blog ini ye...!Harap cikgu JANGAN beri tahu Ustat YA..!
Takut haru biru nanti,kena kutuk pulak ngan ustat..mampos aku...hehe..
Kepada kenkawan aku yang rajin baca blog aku ni,kalau nak negok blog cikgu Lan boleh klik di sini.

Kepada KudopRogon yang nak negok N3 aku,inilah yang sempat pun,ntah apa-apa ntak kan.(link KudopRogon di sini) Cikgu Lan fahamla kot apa makna kudopRogon ni,di org.sana.

Wasalam....
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome