//]]> //]]> //]]>

Sila masukkan alamat email jika ingin Artikel terkini dihantar terus ke email anda:

qrcode

Sekiranya artikel-artikel di blog ini berguna,Sudi-sudilah share dengan kawan-kawan yang lain,gunakan facebook,twitter atau google plus.
dari

admin blog:

joyiman

teksi
TAXI SERVICE 24 Hours From:
KUALA LUMPUR,AMPANG,
GOMBAK,SELAYANG,RAWANG,
KEPONG,SG BULUH
PETALING JAYA, DAMANSARA
SUBANG JAYA, SHAH ALAM.
TO
KLIA Airport & Outstation
email to :
taxiklia@yahoo.com.my
with big luggages and credit card accept
http://www.taxiklia.net
Home » » Hari Raya datang lagi

Hari Raya datang lagi

Salam Hari Raya kepada sahabat blog aku dan teksi...maaf zahir dan batin!
Hari Raya datang lagi,Maka ramailah yang sibuk untuk membuat persiapan menyambutnya.
Bagi orang mukmin inilah masa yang ditunggu-tunggu untuk mencari malam Lailatul Qadar dan tak kurang juga yang sibuk untuk menghabiskan duit untuk bermegah-megah bila pulang kekampung nanti.

Bagi aku,sebagai pemandu teksi,inilah masanya untuk mencari duit raya disebabkan minggu terakhir inilah
orang ramai berlumba-lumba menghabiskan duit masing-masing.Lihat sahaja di Shopping Complex atau sepanjang jalan TAR,sentiasa penuh dengan ribuan orang apatahlagi kalau hari cuti.Segala pengangutan awam sentiasa penuh,jalan juga menjadi sesak teruk (kalau tak caya cuba datang chow kit hari cuti)



Hari Raya datang lagi
Aku masih seperti biasa,segala persiapan pun belum adalagi,mungkin malam hari raya baru nak shopping,maklumlah dimalam raya segala barang akan dilelong.
Ditahun ini giliran aku pula beraya dikampung yang teramat jauh,terletak digombak dan mengambil masa 15minit perjalanan kalau tak jem.Raya kedua baru aku akan balik kePerak kg.mentua pula.

wasalam:joyiman
p/s Selamat Menyambut Hari raya Idulfitri ..maaf zahir dan batin!Buat sahabat Sekelian 
Aku Dan Teksi © Template Design by joyiman | Publisher : Free Templates for blog| © Best View With Google Chrome